3 / 6

Early Booking: Reperul pentru o piata turistica matura

In acest an, ofertele cu reduceri Early Booking au fost mai tentante si pentru publicul roman. Daca in tari precum Germania rezervarile se fac adesea de pe un an pe altul, inscrierile din timp sunt o noutate pe piata romaneasca. In opinia lui Cristian Francu, in Romania, aceste reduceri pentru vacantele cumparate din primele luni ale anului sunt astazi asociate cu criza economica.

“Desi efectele crizei economice pot fi combatute prin aceste discount-uri consistente, ratiunea lor principala nu porneste din ingrijorarea sau disperearea agentiilor de turism, ci dintr-un model de business sanatos si un comportament de cumparare eficient si practicat de ani buni pe alte piete”, completeaza Cristian Francu.

La sfarsitul anului 2008 si inceputul anului 2009, majoritatea agentiilor de turism au promovat tot mai mult rezervarile timpurii cu reduceri foarte atractive.

“Raspunsul clientilor nu s-a lasat asteptat si vanzarile din luna martie au depasit asteptarile pentru produsele standard”, declara Sorin Vaduvoiu.

Avantajul rezervarilor din timp este acela ca sunt garantate locurile in statiunea si hotelul ales, in perioada stabilita si pun ordine in agenda si chiar in prioritatile urmatoarelor luni.

“Vei sti exact cu cateva luni inainte cand ai nevoie de concediu, cat te va costa si vei avea timp destul sa strangi bani. Pentru asta este insa nevoie sa te hotarasti din timp si sa achiti in momentul rezervarii un avans ce variaza intre 30 si 50 la suta din valoarea totala a pachetului ales”, precizeaza Cristian Francu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri