4 / 6

Cerere dubla in conditii de criza

Atunci cand se gandeste la clientii care ii trec pragul, Mihaela Glavan ii caracterizeaza ca pe o categorie aparte, oameni independenti, cu un stil bine definit si cu venituri peste medie.

“Sunt oameni care isi castiga singuri banii si stiu ce vor sa faca cu ei; apreciaza un pantof cu design, dus intr-o zona care se incadreaza in serii foarte mici sau chiar unicat”, completeaza designerul.

Totodata, Mihaela Glavan declara ca cererea de incaltaminte si accesorii nu a fost afectata de criza financiara la atelierul sau, nepronuntandu-se insa cu privire la vanzarile din magazinul deschis recent, intrucat nu are un termen de comparatie. Mai mult decat atat, ea a observat o dublare a cererii in atelier in primele luni din 2009, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

“Cred ca marele avantaj al acestei crize este faptul ca cerne tot ceea ce este de calitate si diferit. E firesc ca oamenii sa-si doreasca acum altceva”, este de parere Mihaela Glavan.

In ceea ce priveste dezvoltarea prin deschiderea de noi magazine, creatoarea declara ca nu intentioneaza sa inaugureze noi magazine in acest an, dar planuieste sa se extinda pe viitor in afara Bucurestiului, in orase precum Iasi, Constanta si Cluj.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri