2 / 4

Target de 200 de membri in primul an

Investitia initiala de 50.000 de euro consta in tot ceea ce inseamna amenajarea cladirii, infrastructura de Internet si securitate, iar fondatorii si-au propus sa ajunga la break even in primul an de activitate.

“Acest obiectiv presupune un target de 200 de membri in primul an”, declara Cristina Bleoju (foto), community manager Bucharest Hubb.

Promovarea se face exclusiv online, prin retea de blogeri, persoane cu cercuri puternice de influenta in acest mediu, cum ar fi Bobby Voicu sau Cristi Manafu, prin intermediul retelelor sociale Twitter si Facebook, dar si cu ajutorul grupului de antreprenori format la Seed Money.

Momentan exista 3 angajati dedicati acestui proiect, la care se adauga o parte dintre persoanele care lucreaza in cadrul Seed Money, dar si 9 voluntari care isi doresc sa lucreze aici deoarece beneficiaza de abonament gratuit pentru Hubb.

In ceea ce priveste criteriile de selectare a membrilor, Victor Anastasiu declara ca acestia vor fi alesi de catre grupul de consilieri ai Seed Money, care numara in prezent 40 de persoane si care valideaza toate intrarile membrilor noi, astfel incat nivelul lor de competente sa fie foarte ridicat, indiferent de ramura din online in care activeaza.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri