3 / 5

Locatia este decisiva

Locatia este esentiala in cazul francizelor de lux, iar Adrian Gheorghe (foto), managing director ThinkBig, considera ca acest lucru se datoreaza faptului ca tipul de clientela pentru astfel de francize se polarizeaza in doar cateva zone ale orasului, cum ar fi Dorobanti si Calea Victoriei in Capitala, iar pozitionarea langa alte branduri din acelasi segment de piata este benefica.

“O locatie buna pentru astfel de branduri trebuie sa fie in centrul orasului, pe o strada comerciala cu trafic pietonal si multe facilitatei precum banci sau restaurante si cafenele”, completeaza consultantul ThinkBig International.

In acelasi timp, Oliver Petcu declara ca cea mai cautata zona din Bucuresti pentru deschiderea unei francize de lux este Calea Victoriei si considera ca alegerea locatiei este esentiala in succesul sau esecul unei afaceri de acest tip.

De asemenea, el considera ca o alegere inspirata in acest sens a fost facuta de compania care a adus brandul Belstaff in Romania in luna decembrie a anului trecut – “un magazin de 120 de metri patrati, situat pe Calea Victoriei, cu vizibilitate maxima, afluenta si capacitate de atragere a atentiei”.

La cealalta extrema, in viziunea lui Oliver Petcu, se afla locatia Hugo Boss, tot pe Calea Victoriei, pe care o considera “total neinspirata, cu lipsa de vizibilitate, parcare si un spatiu limitat al vitrinei”.

In ceea ce priveste suprafata medie a unui magazin intr-o tara est-europeana in curs de dezvoltare, aceasta este de 250 metri patrati pentru un brand de fashion sau accesorii si 100 de metri patrati in cazul unei marci de bijuterii.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri