4 / 5

Orientare spre export in 2010

Atunci cand vorbeste despre diferentele dintre consumul de ciocolata in Romania fata de strainatate, Stefan Negoita zice ca diferenta consta in primul rand in ceea ce priveste calitatea de ciocolata consumata: “Daca in Romania, in 2008, consumul de ciocolata era de 1,6 kilogame pe cap de locuitor, in Belgia a fost in jur a 24 de kilograme pe cap de locuitor”.

De asemenea, o alta diferenta se observa si in cultura pe care o au oamenii in domeniul ciocolatei si considera ca nu ne putem compara din acest punct de vedere cu tari precum Belgia, Elvetia sau Franta, unde ciocolata nu mai este demult o fita sau o moda, ci o traditie.

“Consumand zilnic ciocolata de buna calitate si-au format gustul si stiu sa faca diferenta; in plus, romanul are inca tendinta de a cumpara cantitate, si nu calitate”, completeaza Negoita.

Pentru 2010, printre planurile Choco Fashion se numara deschiderea a inca doua magazine - in afara de primul ce urmeaza a fi deschis in martie - in functie si de cum va evolua piata si vanzarile. “In plus, vrem sa ne dezvoltam mai mult pe partea de productie, sa extindem laboratorul si sa ne adresam pietei din afara tarii”, adauga Stefan Negoita.

La acestea se adauga participarea la targuri si expozitii de profil, unde incearca sa-si gaseasca clienti carorara sa le vanda atat retele proprii, cat si “tailor made”, in functie de cerintele acestora. “Avem deja cativa clienti cu care suntem in discutii si speram ca din vara-toamna, in momentul in care capacitatea noastra de productie va fi suficient de mare pentru a putea onora comenzile, sa incepem si acest proiect”.

Foto: Caprice: Ciocolata cu lapte. Filling: fistic, migdale.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri