3 / 4

Planuri pentru 2010: Testarea mall-ului

In acest an, Anca Puiu s-a gandit sa faca un nou test cu marca Furla, asa ca, incepand cu aceasta luna, produsele au inceput sa se vanda si in magazinul multibrand Catwalk din Baneasa, alaturi de alte brand-uri de lux si vor intra in curand si in cel din Mall Plaza.

“La un moment dat chiar mi-am propus sa intram cu un magazin Furla intr-un mall, insa planul era pentru sfarsitul lui 2009 si nu s-a mai pus problema. Mai mult decat atat, Furla este un brand de fashion street, iar conceptul nu se potriveste cu cel al unui mall".

Aceasta este, in opinia ei, o caracteristica a brandurilor de lux precum Max Mara, de exemplu, pe care nu o sa-l gasim niciodata in mall-uri, chiar daca si in aceasta privinta lucrurile s-au mai schimbat odata cu criza. “Poate cu cea mai ieftina gama de produse am avea succes, de aceea am si decis sa intam in Catwalk cu o colectie mai accesibila, modele simple, clasice; sa facem un test pentru a analiza reactia oamenilor”.

In ceea ce priveste piata de retail de lux din Romania, Anca Puiu considera ca se dezvolta foarte greu si crede ca, fata de alte tari, avem foarte putine brand-uri de lux si ne lipseste acel centru istoric, unde, de obicei, in orice alt oras, se gasesc multe magazine monobrand de lux. “Pe langa marile artere comerciale, exista acele pietonale, care nu se gasesc si in Capitala”.

In schimb, considera ca publicul din Romania este unul avizat, cu o cultura vasta in domeniul brand-urilor de lux si, mai ales, dornici sa invete: "Cei care compun targetul nostru sunt in general oameni care stiu ce inseamna un produs de calitate si stiu ce cumpara”.

Chiar daca piata accesoriilor de lux este una extrem de afectata de falsuri aparute pe piata, Anca Puiu este de parere ca acest fenomen este mult mai dezvoltat la brand-uri precum Gucci sau Louis Vuitton decat la cele de tipul Furla. Nu se simte amenintata de aceasta practica si considera ca cei care isi achizitioneaza astfel de produse o fac pentru ca asta isi doresc.

“Pana la urma este o optiune a fiecaruia si nu am cum sa ma lupt cu acest segment de piata. Nu am cum sa scad preturile cu pana la 70% pentru a concura cu preturile produselor contrafacute”.

De asemenea, ea spune ca cine vine in magazin sa cumpere o geanta Furla se asteapta la preturi mai mari, care se pot situa intre 800 si 2.300 lei, iar in perioadele cu discounturi se ajunge chiar si la un pret de 400 de lei pentru o geanta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri