2 / 5

Smartphoniaci

Sorin Tranca, director de creatie la Friends Advertising, a vorbit despre o tendinta legata de utilizarea smartphoneurilor. Daca in decembrie 2010 numarul smartphoneurilor in Romania era de circa 2 milioane, pana la finalul lui 2011 el ar putea ajunge la 3 milioane.

Studiile arata ca anumite forme de utilizare a Internetului creeaza dependenta. Un cercetator de la Universitatea Yale citat de Tranca a aratat ca adictia pentru smartphoneuri seamana cu cea pentru jocurile de noroc. Utilizatorii dependenti sunt ultraconectati, avizi de recompense si isi verifica telefonul in medie de 160 de ori pe zi, in special mailul si profilul de Facebook.

“1 din 3 posesori de smartphone are un comportament dependent. Pana de Craciun vor fi 1 milion de romani «smartphoniaci». Sunt marketerii pregatiti pentru 1 milion de romani?”, a spus Tranca.

“Marketingul e tot mai social. In 2007 a fost redefinit marketingul ca un schimb intre consumatori si branduri, care aduce valoare”, a mai spus creativul. “Nu mai incercam sa vindem, ci sa fim ca niste nuntasi simpatici. Iar latura conversationala trebuie crescuta. Brandurile valoroase sunt amici, prieteni de la care ai ce invata”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri