4 / 5

Aplicatii pentru mobil si advergames

In ultima perioada, si companiile romanesti au inceput sa ceara de la agentiile digitale aplicatii pentru mobil. Maria Olteanu, client service director la MB Dragan, a dat exemplul unor aplicatii produse pentru Adevarul si Ursus. In cazul Adevarul, a fost vorba despre aplicatii care permiteau citirea ziarului in format pentru iPhone si iPad. Aplicatia costa 0,79 euro si a fost descarcata pana acum de circa 2400 de utilizatori.

In cazul Ursus, aplicatia pentru iPhone a fost una gratuita, prin care soferii puteau sa-si calculeze numarul de ore dupa care puteau urca la volan dupa ce au baut alcool. Realizarea unei astfel de aplicatii dureaza circa 5 zile lucratoare, la care se mai adauga perioada pana cand este admisa de app store – care poate dura intre doua zile si doua saptamani.

O alta tendinta in comunicare sunt advergamesurile, adica jocurile realizate de un brand. Brandul se poate face vizibil intr-un advergame intr-o varietate de moduri, de la un panou publicitar plasat in interiorul jocului, pana la transformarea produsului in unealta pentru joc.

“De ce advergames? Poti sa ajungi la o audienta pe care nu o poti atinge altfel. Jocurile bune au potential viral foarte mare si reprezinta un tip de comunicare neintruziva”, a spus Dan Virtopeanu, director general la Voxline.

Managerul a dat ca exemplu jocul Juicyville realizat pentru brandul Juicy Fruit. Deoarece pentru a putea intra in joc, copiii aveau nevoie de un cod de pe ambalaj, vanzarile au crescut cu 70% fata de perioada anterioara.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri