3 / 5

Campanii pe Facebook

In jurul comunicarii pe Facebook s-a creat un intreg set de concepte. Trioul “paid-owned-earned” se refera la ceea ce detine un brand, in principal pagina de Facebook (owned), cum isi promoveaza respectiva pagina prin campanii de publicitate pe Facebook (paid) si cum interactioneaza mai departe cu fanii brandului si, in general, utilizatorii de Facebook (earned).

Cea mai importanta componenta a acestui trio este cea “owned”, adica pagina de Facebook, unde brandul alege cum se prezinta utilizatorilor. Pentru promovarea prin Facebook Ads se stabileste un buget in functie de obiective, potrivit Cristinei Apostolescu, interaction planner la MEC. Astfel, daca obiectivul e notorietatea se alege o campanie prin CPM (cost per mia de utilizatori), iar daca obiectivul e strangerea unei baze de date sau a participantilor la o promotie se merge pe varianta CPC (cost per click).

Costul mediu al Facebook per mia de utilizatori este de 0,15 euro, iar cel mai scazut cost per click obtinut de MEC a fost de 0,04 dolari. “CPC-urile pot sa fie foarte mici. Cu cat avem rata de click mai mare, cu atat avem costuri mai mici. Testezi diferite variante”, a mai spus Cristina Apostolescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri