4 / 7

Pesimistul confuz

Pesimistul confuz are o atitudine sceptica, negativista fata de scoala, societate si fata de viitor. Toate astea i-au insuflat un sentiment de neincredere in fortele lui. Nu prea stie ce vrea sa faca in viata. Aceasta nehotarare, impreuna cu lipsa competitivitatii si a spiritului intreprinzator il fac sa se adapteze destul de greu la un loc de munca. A schimbat pana acum job-uri din mai multe domenii, si mai toate l-au dezamagit.

“Pesimistul confuz” este relaxat si resemnat, iar asta se traduce si in comportamentul lui de consum: traieste din banii parintilor, pe care nu se straduieste deloc sa ii gestioneze. Ii cheltuieste impulsiv, nereusind niciodata sa economiseasca, nici chiar atunci cand isi doreste mult un telefon mai scump, de exemplu.

Timpul liber al “pesimistului confuz” se imparte de cele mai multe ori intre pasiunile lui, cumparaturi si prieteni. Sta mult pe internet si simte nevoia sa fie mereu la curent cu ceea ce se intampla, iar asta il face sa intre deseori pe site-urile cu informatii. Fireste, isi petrece multe nopti pe “mess”.

“Pesimistul” este cel mai putin sensibil la brand-uri. Acestea ii atrag atentia mai ales atunci cand il dezamagesc, si il fac sa le evite pe viitor.

17.2% dintre tineri se incadreaza in tipologia “pesimistului confuz”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri