3 / 6

Informare sau relaxare?

Si Televiziunea Publica a atacat piata televiziunilor de nisa anuntand, in luna februarie, intentia de a lansa un nou proiect de televiziune – TVR Info. Alexandru Sassu (foto), presedintele director general al Societatii Romane de Televiziune (SRTv), a explicat, in momentul primirii licentei, ca acest post este "o necesitate". TVR Info va retransmite informatii de la peste o suta de puncte de retea - drumurile nationale, primariile de judet, functia de supraveghere a traficului auto, partiile de schi etc.

Televiziunea ar urma sa emita incepand cu luna septembrie.

O investitie record, de 4,1 milioane de euro, a fost facuta de compania Adria Flux pentru lansarea unui alert channel denumit Infoline TV. Postul, care ar putea sa emita incepand de anul viitor, a obtinut licenta audiovizuala in luna martie, si va difuza informatii meteo (prognoza vremii, avertizari meteo, aerologie), date legate de influenta conditiilor meteo asupra sanatatii, informatii privind traficul rutier, aerian si feroviar.

Un sistem de camere de supraveghere, amplasate pentru inceput in 20 de orase din Romania, printre care Brasov, Constanta, Sibiu, Cluj-Napoca, Iasi, Craiova, Ramnicu Valcea, va furniza informatii despre starea vremii si traficul auto.

Desi sunt deja aglomerate, nisele tv de muzica si pentru copii din Romania s-au completat anul acesta cu cate un nou post pentru fiecare segment. Astfel, DTH Television Group si-a ales ca target pentru televiziunea Boom Smarty micii telespectatori cu varsta cuprinsa intre 4 si 13. Cu o investitie de 500.000 de euro, postul difuzeaza programe axate pe un continut non-violent si educativ.

Asa se face ca spatiul dominat pana acum de Cartoon Network este acum impartit cu Jetix, Minimax, dar si cu televiziuni “new entry” precum Baby TV, Kids. Co, Boom Hop!.

Un moment important pentru dezvoltarea pietei televiziunilor pentru copii a fost, in viziunea analistilor acestui segment media, aderarea tarii noastre la Uniunea Europeana. Incepand cu acest moment, jucatorii media importanti de pe continent au manifestat un plus de incredere pentru Romania.

Si piata televiziunilor muzicale si-a completat portofoliul prin lansarea, in luna mai, a postului Music Channel, condus de Geovanny Mario Francesco, fostul director executiv MTV Romania. Cu o investitie de jumatate de milion de euro si o suita de vedete pe post de prezentatori (Andreea Banica, CRBL, Dj Andi, Cassa Loco, VJ Zara), Music Channel “se bate” pe segmentul format din tinerii intre 12 si 22 de ani. Competitia pe aceasta nisa este intretinuta in prezent de posturile MTV (MediaPro), Kiss TV (SBS Broadcasting Media) si U TV.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri