7 / 8

Internetul, in drum spre 15 milioane

Internetul a fost, in ritm cu piata globala, cel mai dinamic dintre medii, cu o crestere de 60% in 2007. Investitiile online au totalizat circa 8,5 milioane anul trecut, cifra care urmeaza sa creasca pana la 15 milioane euro in 2008.

Anul trecut, cea mai mare parte din bugetele alocate online-ului au fost investite in bannere (71%), proiecte speciale (24%), e-mail marketing (4%) si advertoriale (1%). Ne aflam in perioada in care advertiser-ii incearca diferite produse, in efortul de a stabili care sunt cele mai bune modalitati de comunicare cu publicul.

La randul sau, publicul conectat la Internet s-a inmultit in 2007. Potrivit ANRCTI, numarul de conexiuni la Internet ale romanilor a crescut cu peste 75% anul trecut, pana la 5,8 milioane. Dintre acestea, 3,2 milioane sunt conexiuni broadband.

Principalii advertiseri online din 2007 au fost serviciile financiar-bancare, urmate de jucatorii din telecom, producatorii auto si cei din IT&C. Anul acesta, Internetul va continua sa creasca cu circa 60%, iar jucatorii online vor incerca noi modalitati de monetziare, printre care Cost per Click si Cost per Action.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri