5 / 6

Poti face advertising gratuit pe Facebook

Retragerea bugetelor General Motors pentru Facebook nu a fost in niciun caz singulara printre companiile gigant din SUA. In ianuarie anul curent, Procter & Gamble a decis sa reduca bugetul de marketing care in mod normal ar fi de 10 mld. de dolari/an pentru a profita de viralitatea gratuita a posturilor pe Facebook, in forma Like-urilor si share-urilor.
Deci doi dintre cei mai mari trei advertiseri din SUA au limitat investitiile in Facebook.

Cele doua decizii au avut in spate motivatii diferite – GM nu este convins de eficienta reclamelor pe Facebook in timp ce P&G pur si simplu cauta cresterea eficientei bugetelor investite prin mijloace gratuite.

Se pare ca marile corporatii din SUA incep sa realizeze ca daca ai continut original, de calitate si care, per total, “prinde”, nu trebuie sa investesti bani in Facebook pentru a avea succes.

Considerati ca renteaza sa investiti in Facebook? Se transforma investitiile in clienti noi sau, per total, cheltuielile sunt mai mari decat profitul rezultat? Wall-Street.ro va incurajeaza sa comentati.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri