5 / 6

Ioana Anescu: Pana acum, 2012 a fost un an interesant, sper la cresteri in T4

Ioana Anescu, sefa IAB Romania, a subliniat ca nu are inca date exacte pana la publicarea studiului ROADS pe primul semestru al anului acesta insa considera ca 2012, pana acum, a fost un an interesant, atat din punct de vedere al contextului social si politic cat si din punct de vedere al miscarilor ce au avut loc pe piata.

“De aceea imi place sa cred ca piata de publicitate online isi va continua trendul ascendent desi, referindu-ne la publicitate traditionala (exceptand Google si Facebook), nu ma astept la cresteri de doua cifre. Vom vedea insa la studiul IAB-PWC”.

In ceea ce priveste trimestrul patru, si Ioana Anescu remarca potentialul impact pe care l-ar putea avea campania electorala asupra investitiilor in online. “In general trimestrul 4 este cel mai bun al anului, dat fiind faptul ca se apropie sarbatorile, iar anul acesta in particular este si an electoral. Ramane de vazut daca publicitatea electorala va avea o influenta demna de mentionat asupra mediului online”.

Datele studiului ROADS pe primul semestru al anului vor fi facute publice pe data de 16 octombrie si, ca de obicei, Wall-Street.ro le va publica imediat dupa aparitie.

Consideri ca trimestrul patru din 2012 va fi mai bun decat cel din 2011 in ceea ce priveste investitiile in publicitate online? Wall-Street.ro te incurajeaza sa comentezi.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri