10 / 11

Mitul 10 - Pretul mic, principalul factor de decizie

Mitul 10: Preturile mici reprezinta principalul factor in decizia consumatorului de a cumpara de la comerciantii preferati.

Cumparatorii apreciaza calitatea si brandurile inovatoare in defavoarea pretului atunci cand cumpara de la comerciantii preferati de pe canale multiple.

*NOTA: Studiul Demystifying the online shopper: 10 myths of multichannel retailing („Demistificarea cumparaturilor online: Cele 10 mituri ale comertului cu amanuntul pe canale multiple”) se bazeaza pe opiniile a mai mult de 11,000 de cumparatori online in 11 tari de pe trei continente, incluzand atat economii mature, cat si piete emergente. Cele 11 tari incluse in studiu sunt Brazilia, Canada, China, Franta, Germania, Olanda, Rusia, Elvetia, Turcia, Marea Britanie si Statele Unite ale Americii.

Activezi in piata de online sau te gandesti sa intri in acest mediu? Esti pasionat(a) de comertul pe internet si vrei sa afli mai multe informatii, ponturi si studii de caz de la experti in domeniu? Atunci nu ai voie sa ratezi editia cu numarul trei a ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri