4 / 5

Praktiker

Reprezentantii filialei locale a grupului Praktiker, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de bricolaj din Romania, spun ca apetitul romanilor a crescut constant pentru cumparaturile online, considerand cumparaturile pe internet ca fiind un canad de vanzari cu un mare potential, neexcuzand posibilitatea de a intra pe aceasta piata.

“In ultimii ani, apetitul consumatorilor romani pentru cumparaturile online a crescut constant, pe masura ce acestia incearca sa isi achizitioneze produsele de care au nevoie intr-un mod cat mai convenabil, atat din punct de vedere al preturilor, cat si ca timp alocat acestei activitati. Ne asteptam ca aceasta tendinta sa se mentina si in urmatorii ani si consideram ca online-ul este un canal de vanzari cu potential. De aceea, nu excludem posibilitatea ca in urmatorii 2-3 ani sa lansam o platforma de vanzari online, insa acest lucru va depinde si de evolutia pietei, precum si de alti factori pe care ii monitorizam momentan”, a declarat pentru Wall-Street.ro - Cornelia Gheorghe – Director de Achizitii Praktiker Romania

Oficialul Praktiker in Romania nu a oferit detalii suplimentare.

Dedeman, concurent al Praktiker pe piata locala de bricolaj a anuntat de asemenea in urma cu cateva saptamani intentia de a-si extinde activitatea si pe zona online, insa reprezentantii grupului nu au oferit informatii suprimentare pana la ora publicarii acestui material.

Contactati de Wall-Street.ro, retailerii Auchan, Mega Image, Hornbach, Ambient si Leroy Merlin nu au dorit sa comenteze planurile de investitii in ceea ce priveste comertul online.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri