4 / 7

Cum ajungi la stiri motoare de cautare, brand sau social media?

Sondajul de anul trecut sublinia ca brandul ramane, in SUA, cel mai important cand vine vorba de a alege stirile pe care le citesti, urmat de search, agregatoare si social media. Acesta pare a nu fi insa un obicei universal.

In Franta si Germania, motoarele de cautare sunt cele mai importante porti de intrare pe site-uri – folosite de aproape doua ori mai mult decat in Marea Britanie. In Brazilia, social media este cea mai importanta poarta de acces la stiri, acelasi lucru fiind valabil si in Spania. Consumatorii japonezi, in contrast, intra cel mai des pe stiri din agregatoare si portaluri, urmat de search.



In spatele acestor date insa, sunt diferente importante intre generatii – social media, de exemplu, este accesata mai ales de cei sub 45 de ani. In Marea Britanie, printre cei de peste 45 de ani, doar 9% considera ca social media este importanta pentru a gasi stiri.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri