4 / 10

Flanco: 45 mil. lei in 14 ore

Primele 14 ore din weekend-ul de Black Friday au atras 370.000 de vizitatori in reteaua de magazine Flanco si au generat vanzari de 45 de milioane de lei.


„In primele 14 ore de Black Friday, Flanco a atins 80% din volumul de vanzari obtinut anul trecut in toate cele trei zile ale evenimentului de Black Friday”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Astfel, pentru televizoarele smart, tablete, laptopuri, smartphone-uri si produse electrocasnice avem, pentru fiecare produs vedeta, cel putin doua alte produse comparabile ca pret si beneficii, de asa maniera incat sa acoperim cu usurinta cererea crescuta. Este si motivul pentru care, in urmatoarele zile, ne asteptam in continuare la vanzari importante”, spunea Violeta Luca vineri seara.


Site-ul companiei a inregistrat vineri peste o jumatate de milion de vizite, din partea clientilor care au dorit sa afle stocurile la ofertele preferate de Black Friday si informatii despre produse alternative, actualizate in timp real.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri