2 / 12

Piata de eCommerce din Romania a evoluat foarte bine in acest an, peste asteptarile tale

eMag.ro, nota 9 pentru aceasta afirmatie:


"Evolutie excelenta in zona de electronice, IT, carti, jucarii. Am adus noi servicii pentru client, am promovat apoi avantajele pe care oamenii le au in acest model de business, rezultatul este un share de peste 20% al comertului online din total piata pentru aceste categorii. Nu am dat 10 pentru ca sunt in continuare multe alte verticale in care se mai poate creste".

Marius Ghenea, FiT Distribution, nota 5:


"Piata a evoluat mult in 2013, insa nu neaparat peste asteptari, in mare masura evolutia e-commerce a fost si ea moderata de stagnarea (si pe unele vertical de consum chiar scaderea) consumului general de retail din Romania".

EvoMag.ro, nota 7:


"Piata de ecommerce din Romania a crescut anul acesta. Majorarea a fost insa de 10 – 15%, cu mult sub potentialul acestui domeniu si cu mult sub cresterea evoMAG, de peste 30%".

MagazinulTau.ro, nota 8:


"A evoluat bine, dar mai e mult de lucru, atat la capitolul educatie consumator, cat si la educatie comerciant".

QuickMobile.ro, nota 8:


"In 2013 am asistat la o perpetua evolutie a pietei de eCommerce. Fie ca vorbim de intrarea pe piata a unor giganti care pana acum si-au derulat business-ul mai degraba offline, fie ca vorbim de platforme de eCommerce de nisa care si-au diversificat masiv oferta, schimbarile vin sa demonstreze ca aceasta piata este extraordinar de dinamica si de atenta la cerintele clientilor".

PCGarage.ro, nota 8:


"Piata de eCommerce isi pastreaza acelasi ritm accelerat al evolutiei asemeni ultimilor doi ani. Este probabil printre singurele piete care dupa criza din 2008 a reusit sa faca progrese".

Cel.ro, nota 5:


"Lunile de vara au avut o evolutie neasteptat de slaba. Partea de final de an in schimb este peste asteptari".

ContentSpeed.ro, nota 5:


"Desi anul inca nu s-a incheiat, piata a evoluat insa nu putem spune ca “foarte bine”. A evoluat bine, asa cum anticipam. Este loc de mai bine si probabil acest “mai bine” se va intampla in 2014".

Koyos.ro, nota 7:


"Piata de e-commerce a evoluat conform asteptarilor noastre. Am investit cu incredere intr-o perioada de criza in acest domeniu (am lansat primul magazin online in 2010) si continuam sa investim. Credem ca este un domeniu castigator".

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri