3 / 12

Piata de eCommerce va creste mai rapid/accelerat in 2014 fata de 2013

eMag.ro, nota 10:


Sunt convins de aceasta crestere, avantajele modelului de business devin din ce in ce mai clare pentru client: pret mai bun, gama mai mare de produse, servicii mai bune.

FitDistribution, nota 7:


Cred ca vom vedea o crestere mai accentuata in 2014, deoarece multe verticale de e-commerce abia incep sa se dezvolte (food, fmcg, fashion, etc.), ceea ce va da o componenta suplimentara cresterii organice din ecommerce (care se va manifesta in continuare in domeniile deja mature, cum ar fi IT-ul).

EvoMag, nota 6:


Estimez pentru 2014 o crestere a pietei de comert electronic cu aproximativ 10%, sub avansul inregistrat anul acesta, din cauza puterii de cumparare a romanilor care, din pacate, va continua sa se diminueze si anul viitor.

MagazinulTau.ro, nota 8:


Speram cu totii ca trendul este pozitiv.

QuickMobile.ro, nota 10:


Cred ca ponderea din ce in ce mai mare a smartphone-urilor are un impact pozitiv asupra dezvoltarii pietei de eCommerce/mCommerce si ca, odata cu cresterea acestei ponderi, vom vedea o expansiune a acestei piete.

PCGarage.ro, nota 7:


Increderea clientului final in comertul electronic este inca o reduta ce trebuie cucerita. Pastrand trendul ultimilor 2 ani, cu certitudine anul 2014 va aduce cu sine un ritm mai accelerat in zona de eCommerce.

Cel.ro, nota 1:


Nu vad de ce s-ar intampla acest lucru. Chiar daca numarul de dispozitive mobile va creste in continuare, numarul de comenzi care se realizeaza de pe acestea nu este semnificativ.

ContentSpeed, nota 7:


Desi nu exista inca statistici pentru a evalua evolutia completa la nivelul anului 2013, intrarea pe piata a hypermarket-urilor si noile masuri legislative pentru platile online vor favoriza o evolutie si mai rapida decat pana acum. Consumatorii vor incepe sa aiba din ce in ce mai mare incredere in platile online si credem ca acesta va fi drive-ul pentru accelerarea retail-ului online.

Koyos.ro, nota 5:


In 2014 ne asteptam la un ritm de crestere la fel de accelerat ca in 2013.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri