4 / 12

2013 a fost un an mai dificil decat 2012

eMag.ro, nota 5:


Nu as spune mai dificil, a fost diferit. Pentru noi, 2012 a fost un an in care am pus baza noului eMAG prin atragerea Naspers ca si partener, iar 2013 a fost un an al constructiei, cu investii mari in dezvoltarea sistemelor IT, logistica, oameni si brand.

FiT Distribution, nota 8:


Da, a fost un an mai dificil, in principal din cauza blocajelor financiare pe supply-chain, in zona privata, ca si din cauza accesului ingreunat al companiilor la creditare bancara.

EvoMag.ro, nota 10:


2013 a fost un an mai dificil, in principal pentru ca s-a intensificat concurenta, iar puterea de cumparare a scazut. Anul acesta am muncit mai mult pentu a ajunge la rezultate pe care le atingeam in trecut cu mai putin efort.

MagazinulTau.ro, nota 2:


2013 a fost cel mai bun an de la 2008 incoace.

QuickMobile.ro, nota 8:


Consider ca, analizand fenomenul Black Friday, obtinem niste raspunsuri despre dinamica pietei. In plus, in Romania inca ne mai confruntam cu neincrederea cumparatorului in tranzactiile online, ceea ce-l determina sa opteze pentru efectuarea platii la livrare.

PCGarage.ro, nota 7:


2013 a fost un an al dezvoltarii din punct de vedere logistic si arhitectura site. Toate proiectele care au tinut de aceste doua subiecte au fost prioritizate in detrimentrul altora.

Cel.ro, nota 3:


In afara de anomalia din lunile de vara nu am sesizat diferente semnificative fata de 2012.

ContentSpeed, nota 3:


A fost un an in care s-au testat concepte, in care s-a evaluat piata si in care se creaza reperele pentru anticiparea tendintelor de consum. Comparativ cu 2012, cu siguranta a fost mai bun decat 2013 pentru ca a fost un an in care s-a experimentat si mai mult conceptul ecommerce atat de retaileri cat si de consumatori. Credem insa ca anul 2013 va ramane in istorie ca fiind anul marilor decizii.

Koyos.ro, nota 4:


2013 a fost un an mai bun pentru online decat 2012. Avem si un termen de comparatie: Black Friday. Anul acesta deja au fost de doua ori mai multi consumatori care au cumparat online decat anul trecut. Credem ca increderea fata de comertul online a crescut si depinde de principalii jucatori sa se mentina la nivelul asteptarilor.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri