Cresterea numarului de produse si dezvoltarea pe noi verticale este prioritara pentru noi si ofera mari avantaje si clientului, vom duce mall-ul la el acasa sau chiar in buzunarul lui. :)
Cu siguranta, oportunitatile de dezvolotare ecommerce sunt legate in Romania intr-o masura semnificativa de diversificarea gamei de produse oferite clientilor. Acest lucru se poate realiza prin diversificare organica, dar si prin solutii de tip marketplace.
Tintim intrarea pe mai multe nise chiar. In prim plan avem bunurile de larg consum, segmentul auto si cel al electrocasnicelor mari. Scopul nostru in 2014 va fi sa servim clientul de cat mai multe ori pe an, sa-l facem sa revina la evoMAG cu placere, de mai multe ori.
Totul depinde de oportunitati.
Suntem o nisa in sine: ne-am facut o datorie de onoare din a fi primii care introduc pe piata romaneasca produse nou lansate, la cele mai bune preturi, fara a face absolut niciun rabat de la standardele de calitate.
La nivel general estimam ca nisele auto, alimentara si servicii de asigurari vor prezenta un interes crescut in 2014. In ceea ce priveste Grupul PC Garage momentan nu putem dezvalui strategia de dezvoltare pe urmatorul an.
Analizam aceasta posibilitate.
Vom intra pe mai multe nise de produse dedicate zonei ecommerce, insa nu putem oferi alte detalii in acest moment.
Am investit o suma importanta in integrarea platformei multistore cu Magento cu ERP Oracle, cu o posibilitatea nelimitata de a acomoda brand-uri individuale de magazine online. Deci capacitate si know-how exista, iar piata va decide si directiile de dezvoltare.