1 / 4

Farmacie, parfumerie si produse de larg consum - sub aceeasi umbrela

Compania, detinuta de grupul israelian, a fost prima care a introdus pe piata din Romania conceptul de drugstore, in anul 2005, iar la ora actuala, lantul cuprinde cinci astfel de magazine, amplasate in Cluj, Sibiu, Brasov si Pitesti.

“Urmeaza ca, pana la sfarsitul acestui an, sa deschidem si prima locatie din Capitala. Noul magazin, in care vom investi pana la cateva sute de mii de euro, va fi lansat intr-un mall, amplasat in centrul Bucurestiului”, spune Abraham Zelig, CEO-ul New Life Drugstores.

Conceptul principal de drugstore inseamna in primul rand existenta in magazin a unei farmacii. Adiacent farmaciei gasim aici si alte categorii de produse – naturiste, de ingrijire personala, cosmetice, produse pentru copii si produse de larg consum, make-up, parfumerie.

In reteaua NewLife, aceste produse se gasesc atat din gamele mass market, cat si selectiv, un magazin punand la dispozitia consumatorilor un numar de aproximativ 27.000 de sortimente de produse din toate categoriile mentionate mai sus.

Romanii prefera magazinele in care gasesc toate produsele sub aceeasi umbrela, iar intr-o parfumerie nu se poate cumpara sampon, medicamente sau dermatocosmetice, cum, la fel, nici in farmacie nu se gasesc produse selective”, a declarat oficialul New Life in Romania.

Procesul de familiarizare al romanilor cu noul concept, de drugstore, a fost unul dificil. New Life era vazut, initial, de catre clientii sai fie ca o farmacie, fie ca o parfumerie.

“Principalele obstacole au fost date de perceptia clientilor asupra conceptului de magazine in cadrul unui mall. Intotdeauna se asociaza ideea de mall cu cea de preturi ridicate si, astfel, de produse inaccesibile populatiei cu venituri medii. In timp, insa, New Life a reusit sa castige clienti si sa-i fidelizeze, prin preturile practicate, competitive”, a afirmat Zelig.

Clientul New Life este tipul femeii cu venituri medii spre mari, dinamica, preocupata de aspectul sau, de ingrijirea ei si de sanatate.

Magazinul New Life nu are competitori directi pe piata locala, ci doar pe fiecare categorie de produse pe care le comercializeaza.

In prezent, societatea are 116 angajati, repartizati in cele 5 magazine din tara (media de angajati per magazin este de 12) si in sediul central, din Bucuresti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri