3 / 4

Stagnare pe piata de cosmetice si produse de larg consum

Analizand vanzarile din punct de vedere al celor mai bine vandute game de produse, oficialii New Life preconizeaza o stagnare a pietei de produse cosmetice si larg consum si o crestere de minim 10 procente a produselor farmaceutice.

“In Europa, piata produselor de cosmetice de lux inregistreaza o scadere in vanzari mult mai mare decat in Romania, acest lucru constituind un aspect pozitiv pentru piata produselor farmaceutice si de larg consum, clientii pierduti de piata respectiva reorientandu-se catre acestea din urma”, a declarat Iulia Turiac, cosmetics buyer New Life Drugstores.

In acest moment, in Romania, piata produselor parfumeriei de lux inregistreaza o stagnare cauzata de cresterea cursului euro, la care furnizorii de profil si-au aliniat preturile, fapt reflectat direct in pretul catre consumatorul final.

Acest lucru nu este tocmai un aspect negativ, spune Turiac, deoarece consumatorii s-au orientat catre produsele de parfumerie semi selective.

In schimb, adauga ea, piata produselor cosmetice, in mod special cea a produselor color make-up, se afla intr-un trend ascendent.

Inca mai este loc de crestere pe aceasta piata, a concluzionat cosmetics buyer-ul New Life.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri