4 / 7

Aerotravel vizeaza o crestere de 20% in 2008

Agentia Aerotravel, a patra companie din piata, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 30,1 milioane de euro, bugetand o crestere de 20% pentru 2008, care face parte din strategia companiei dezvoltata in 2006 pentru o perioada de cinci ani.

“Pentru anul acesta ne propunem o crestere a cifrei de afaceri cu putin peste 20%, pana la 36 milioane de euro”, a declarat Antonio Nitu, director general AeroTravel Lufthansa City Center.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 28 milioane de euro la sfarsitul lunii noiembrie, reprezentand venituri din ticketing de 22,3 milioane de euro, o crestere de 26% fata de anul precedent si 5,7 milioane de euro din turism, cu 50% mai mult decat anul trecut. In ansamblu, afacerile de anul trecut au inregistrat o crestere de circa 30% fata de 2006.

“In tara, 75-80% din totalul produselor vandute sunt pentru corporatii, incluzand ticketing si activitati MICE”, completeaza Nitu, adaugand ca cele mai mari cresteri s-au inregistrat insa in turism, acesta fiind si cel mai dinamic sector.

“De patru ani ne-am propus sa iesim si pe leisure”, afirma acesta, amintind de gama EuroCityBreaks. Aerotravel furnizeaza in prezent servicii si produse turistice in special pe segmentul corporate si servicii din zona MICE (Meetings, Incentives, Conventions, Exhibitions).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri