3 / 4

Cat trebuie sa plateasca companiile pentru organizarea unui eveniment la Marriott

Potrivit oficialilor hotelului bucurestean, segmentul de Food& Beverage, incluzand si partea de evenimente, furnizeaza circa 55% din venituri. “Se observa o usoara imbunatatilrpe acest segment de la inceputul lui 2010, chiar daca bugetele de marketing sunt inca restranse. Jumatate din veniturile F&B provin de pe segmentul de evenimente”, a declarat Mirela Radutu, directorul de evenimente al Marriott.

In urma renovarilor, Marriott nu a ridicat tarifele practicate pentru organizarea evenimentelor. “Preturile sunt aceleasi. De exemplu, inchirierea Grand Ball Room, timp de o zi, costa 135 lei de persoana pentru evenimentele cu cel putin 50 de persoane - 6750 de lei (circa 1650 euro) un eveniment cu 50 de persoane”, a explicat Radutu.

Pentru inchirierea, pentru jumatate de zi a Grand Ball Room-ului, companiile trebuie sa plateasca 105 lei de persoana - 5250 de lei (1280 euro) pentru un eveniment cu 50 de persoane. "Aceste tarife sunt pentru pachetele standard. Cei care vor, de exemplu, cabina de traducere sau meniu cu caviar, trebuie sa plateasca in plus", a mai spus reprezentanta Marriott.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri