Retailerul pune la dispoziția consumatorilor un minimarket online, care cuprinde alimente de bază, produse de curățenie, produse de îngrijire personală și dulciuri. În acest moment în portofoliul Miniprix se regăsesc în jur de 60 de produse de bază, dar retailerul intentionează să ajungă la cel mult 100 de produse listate.

“Am decis să deschidem minimarketul online la scurt timp după închiderea magazinelor fizice. Am închis magazinele offline din dorința de a ne proteja echipa și clienții de răspândirea virusului. În aceeași idee, am vrut să ne încurajam și susținem clienții să rămână în casă. Ideea este să le oferim celor care plasează comenzi de haine opțiunea de a comanda alte produse de bază. Daca tot merge cineva la ei la ușa, le poate aduce și alte lucruri necesare”, a declarat Mara Cristina, brand manager Miniprix, pentru retail.ro.

Cum s-a reorientat atât de repede Miniprix către retailul alimentar? Viteza vine din experiența retailerului din urmă cu trei ani în vânzarea online a acestor produse. În trecut, Miniprix a mai vândut online alimente, produse de îngrijire, chiar și anvelope.

Citește mai multe pe retail.ro.

Citeste si:
Seva, aplicatia Miniprix de smart donation, a strans 300 de donatii
Seva, aplicatia Miniprix de...