PepsiCo România, jucător pe piața românească de băuturi răcoritoare și snacksuri, susține cadrele medicale, aflate în prima linie, în contextul combaterii pandemiei de coronavirus, printr-un parteneriat cu organizaţia Crucea Roșie Română, prin care donează produse în valoare totală de 200.000 de lei, pentru a fi distribuite spitalelor, potrivit unui comunicat de presă.

Compania a trimis produse pentru cadrele medicale din 11 spitale din București și din țară, folosind canalele proprii de distribuție.

„Vrem să venim în sprijinul cadrelor medicale din prima linie, care muncesc neîntrerupt pentru controlarea și combaterea efectelor acestei situații excepționale, donând produse alimentare prin intermediul organizaţiei Crucea Roșie Română. Ne bucurăm că putem duce sprijinul nostru la o scară și mai mare prin intermediul Crucii Roșii Române și vom continua să susținem sistemul sanitar cu donații în produse, atât timp cât va fi necesar, folosindu-ne și de canalele proprii de distribuție, așa cum am făcut de la începutul stării de urgență”, a declarat Adrian Lăcătuș, GM commercial senior director PepsiCo pentru regiunea Balcanii de Est.

Campania de donații a PepsiCo România face parte din programul lansat la nivel global de PepsiCo și Fundația PepsiCo prin care peste 45 milioane de dolari au fost alocați pentru combaterea impactului COVID-19, oferind sprijin umanitar în acceastă perioadă. În cadrul programului, au fost distribuite peste 50 de milioane de pachete cu mâncare caldă, la nivel mondial.

Produsele PepsiCo ajung în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. PepsiCo a generat peste 67 miliarde dolari venit net în 2019, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo are 23 de branduri de alimente și băuturi ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Sursa foto: PepsiCo România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri