La finalul lunii aprilie, Burger King a deschis al treilea restaurant din România, în Piața Universității. Planul de afaceri a fost, inevitabil, afectat de pandemia de Coronavirus, iar brandul american analizează, în prezent, deschiderea de noi locații.

„Imediat după noua deschidere, am continuat să evaluăm situația actuală, precum și următorii pași pe care îi avem de făcut pentru a urma planurile noastre de dezvoltare a Burger King în România. (...) În acest moment, urmărim să reluăm în considerare procesul nostru de recrutare, precum și planurile de dezvoltare, pentru a avansa pe piața românească cu aceeași viteză cu care am început și pe care o aveam planificată”, a declarat Alan Laughlin, președinte Burger King AmRest.

Citește și: Burger King deschide șase noi restaurante în 2020, după cozile făcute de români pentru burgeri și cartofi prăjiți

Cu restaurantele închise, având la dispoziție doar livrările de mâncare și zona de take away, vânzările Burger King au scăzut de la debutul pandemiei de Coronavirus în România.

„Industria QSR/HORECA a fost aspru lovită de restricțiile impuse pe parcursul stării de urgență. Declinul consumului în afara locuinței a afectat sustenabilitatea business-ului, când la început am avut chiar toate restaurantele închise. Apoi, cu pași mici am preluat zona de food delivery, take away și pick-up ceea ce a reprezentat o reușită. În principiu, vânzările au fost în scădere și lucrăm din greu pentru a menține echilibrul”, a explicat Laughlin.

Citește și: Record pentru Burger King din AFI Cotroceni

AmRest Holdings, SE este unul dintre cei mai mari operatori de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King.

Sursa foto: Burger King