În lunile de pandemie, cele mai cumpărate produse au fost puzzle-urile și jocurile de familie precum Monopoly, Cluedo, Camelonul, Campionii Distracției, dar și jocurile pentru adulți precum Bătălia Cuplurilor și Minți Murdare. Valoarea medie a comenzii a rămas aproape neschimbată, dar s-a observat o creștere semnificativă a procentului comenzilor online plătite prin card.

Vânzări de 11 ori mai mari în aprilie

Categoriile care au înregistrat cele mai spectaculoase creșteri au fost jocurile de familie și puzzle-urile, în timp ce jocurile de petrecere au înregistrat și ele creșteri, dar mai puțin semnificative. Cele mai bine vândute au fost jocurile pentru copii, jocurile educative și jocurile de familie (Cameleonul, Campionii Distracției, Tension), dar au înregistrat vânzări bune și pentru jocurile de cuplu (spre exemplu, Bătălia Cuplurilor sau Minți Murdare) sau pentru reinterpretările jocurilor clasice precum Monopoly Game of Thrones sau Cluedo Dracula.

Piața de puzzle-uri a crescut și ea puternic în luna aprilie, dar a coborât începând cu luna mai la nivelul de dinainte de pandemie.

Gameology se așteaptă la o creștere a cifrei de afaceri cu 80%

„Țintim pentru anul 2020 o creștere totală a cifrei de afaceri cu 80% față de anul anterior, iar ponderea vânzărilor online din total vânzări ne așteptăm să atingă 30%. Toată piața online de jocuri a înregistrat evoluții semnificative, dar noi considerăm că ritmul nostru de creștere a fost peste medie și ne-a ajutat să câștigăm cotă de piață”, a adăugat Iulia Soare.

Gameology se așteaptă atât la o creștere totală a pieței de jocuri de societate, cât și la o migrare a clienților din offline către mediul online. Din totalul achizițiilor realizate pe Gameology.ro în perioada martie-iunie, peste 85% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. De asemenea, numărul tranzacțiilor plătite online cu cardul a crescut cu 50%.

Gameology este distribuitor, dar și producător de jocuri de societate în limba română, iar produsele Gameology pot fi regăsite pe rafturile principalelor lanțuri de librării (Cărturești, Diverta, Librarium), în hypermarket-urile Auchan și Cora, dar și online pe Elefant.ro. Gameology plănuiește să lanseze 5 jocuri noi până la finalul 2020 pentru a completa lista celor 20 de jocuri deja existente în portofoliu.

Povestea Gameology începe în anul 2012 ca importator și distribuitor de cadouri, jucării și collectible geek. În anul 2017, din dorința de apropiere de client, Gameology a început să producă jocuri de societate în limba română, printre cele mai importante jocuri lansate în România numărându-se WTF?, Bătălia Cuplurilor, Jocuri în Dragoste, Cluedo Harry Potter, Monopoly Friends, Cluedo Dracula (dezvoltat în parteneriat cu Castelul Bran) și Baker Street 221B.