Campania „Ești pe plus de Black Friday” va fi disponibilă în aplicația Lensa, pe Lensa.ro și în toate magazinele Lensa din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea și Balotești.

Anul acesta, prețurile ramelor de vedere și ochelarilor de soare încep de la 9 lei. Lentilele de contact de vedere și lentilele de contact colorate pornesc de la 39 lei, ochelarii pentru calculator de la 79 lei, iar soluțiile și accesoriile vor avea prețuri începând de la 1 leu.

„În ultimele luni, prețul de achiziție și costurile din zona logistică au crescut, lucru pe care îl observăm cu toții în prețul de la raft, în orice magazin alegem să facem cumpărături. Cu toate acestea, la Lensa ne-am pregătit încă din vară pentru acest Black Friday”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Lensa.

33 de magazine Lensa la nivel național

Lensa a inaugurat pe 20 octombrie al doilea său magazin din Timișoara, în urma unei investiții de aproximativ 120.000 de euro. Situat în incinta Iulius Town, din Piața Consiliul Europei, numărul 2, la demisol, cel de-al doilea showroom din Timișoara dispune de un spațiu de vânzare de 121 de metri pătrați și este dotat cu 2 cabinete optometrice. În cadrul noului showroom, clienții beneficiază de consultații optometrice gratuite.