Serviciile disponibile includ soluții digitale și operaționale pentru propriile canale și magazine - instrumente dedicate care să-i ajute să-și gestioneze operațiunile și să-și dezvolte afacerile prin tehnici de marketing și publicitate.

Lansarea Glovo Local coincide cu publicarea studiului Glovo realizat de Ipsos în perioada octombrie - noiembrie 2022, pe un eșantion de 304 respondenți. Acesta are în focus gradul de digitalizare al IMM-urilor. Conform rezultatelor studiului, afacerile din România au destul de mult apetit pentru digitalizare, jumătate considerându-se „early adopters”. Studiul mai relevă și că 39% dintre IMM-uri nu se consideră pregătite pentru posibile crize globale, însă 59% dintre companii cred că un partener din zona de tehnologie le va ajuta să rămână competitive în piață.

Aproape o treime din IMM-urile care s-au digitalizat în timpul pandemiei, dar s-au oprit de atunci din cauza ridicării restricțiilor, raportează că funcționează în „regim de supraviețuire”.

„La nivel global, Glovo își propune să ajungă la pragul de 250.000 de afaceri locale mici până la sfârșitul anului 2023, iar în România o parte semnificativă a partenerilor noștri sunt afaceri mici”, a precizat Iustinian Belghir, General Manager România și Moldova.

Sursa foto: Glovo