PrestaShop este una dintre cele mai utilizate soluții de e-commerce în Europa și America Latină. Începând din 2021, compania a intrat în portofoliul grupului italian MBE, cu scopul ca împreună să devină principala soluție de comerț, logistică și curierat pentru magazinele online din întreaga lume. Platforma de tranzacții comerciale MBE Worldwide (www.mbecorporate.com) se bazează pe 3.150 de centre de soluții pentru afaceri, în 52 de țări. În 2022, MBE și PrestaShop au facilitat comerțul pentru peste 1 milion de clienți din întreaga lume.

Cu operațiuni în România încă din 2008, PrestaShop a decis să-și extindă prezența locală în vara anului trecut, prin numirea lui Andrei Zamfirescu în poziția de Country Developer. Andrei deține o experiență vastă în comerțul online și în logistică, unde vreme de 14 ani a deținut poziții de top management.

„Crescând organic și continuu în fiecare an, piața de e-commerce din România este un teren fertil pentru cei care doresc să-și consolideze și să-și extindă afacerile(...) PrestaShop dorește să ajungă la peste 10.000 de magazine active în următorii 3 ani, în România, să-și extindă echipa locală și să aducă multiple soluții personalizate de comerț online, plăți și curierat”, spune Andrei Zamfirescu, Country Developer PrestaShop în România.

Platforma are peste 150 de parteneri la nivel mondial și la nivel local, precum easySales și Aqurate, și un portofoliu amplu de aplicații de top. Înființată în 2007, la Paris, PrestaShop permite companiilor să își creeze, gestioneze și dezvolte propriul site de comerț electronic. Platforma se bazează pe un software cu sursă deschisă (open source) și îmbunătățit cu aplicații dezvoltate în parteneriat cu actori cheie din acest sector, precum PayPal, Meta, Google etc.

Sursa foto: T. Schneider / Shutterstock.com