Acest material face parte din proiectul ecomTEAM Stories, derulat de wall-street.ro cu sprijinul Banca Transilvania

Competiția din industria de Fashion este una „foarte dură”, consideră reprezentantul Mizar, având în vedere competiția adusă de jucătorii străini cu rețele foarte mari de magazine. Puterea financiară a acestora se vede mai ales în capacitatea de negociere cu furnizorii de materii prime, dar și cu proprietarii de spații comerciale.

Primele două luni ale anului le-au adus o creștere de 50% față de aceeași perioadă a anului trecut, creștere impulsionată de o campanie de reduceri.

”Suntem adepții sistemului omnichannel. Clienții Mizar pot descoperi noile modele în magazinul online, ca mai apoi să facă o vizită în cea mai apropiată locație pentru a descoperi calitatea și pentru a proba produsele”, precizează Dan Lupu.

Reprezentantul Mizar nu consideră platformele asiatice de Fashion, care se promovează agresiv și în România, ca fiind competitori ai brandului.

„Nu considerăm aceste platforme asiatice care promovează produse de slabă calitate la prețuri foarte reduse ca fiind concurenți. Prin produsele pe care le oferim noi încercăm să dăm o anumită imagine clientelor noastre. Principalul nostru atribut este calitatea, atât a serviciilor cât și a produselor”, adaugă reprezentantul Mizar.

Principala categorie de clienți a Mizar este reprezentantă de cei din generația millennials.

„Au o putere de cumpărare mai mare și își permit și doresc să achiziționeze produse de calitate și cu prețuri care sunt peste medie. Însă, încercăm prin anumite colecții, folosind anumite culori, accesorii și prețuri mai reduse, să atragem și categoria de vârstă care se încadrează în generația Z”, precizează Dan Lupu.

Investițiile Mizar se concentrează în perioada următoare pe digitalizare și deschiderea de noi locații.

„Digitalizarea este una dintre principalele direcții de investiții, deși avem un grad destul de ridicat de digitalizare(...) O altă direcție este extinderea rețelei de magazine proprii. În aprilie deschidem un nou magazin, cel de-al 19-lea, în noul mall de la Pitești”, adaugă reprezentantul Mizar.

Compania românească cochetează și cu ideea de extindere la nivel internațional.

”Încă nu am reușit să acoperim întregul teritoriu național. Avem 18 magazine, în 14 orașe. Ne propunem să ajungem la un număr de 40 de magazine ca apoi să ieșim și la nivel internațional”, precizează reprezentantul Mizar în cadrul evenimentului ecomTEAM Fashion.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu