Inainte de Cupio, Raluca, absolventa de stiinte economice, lucra in vanzari, la o multinationala, iar Razvan, cu studii de turism la baza, detinea un magazin intr-un complex din Timisoara. In 2012 s-au decis sa deschida un magazin online, intuind potentialul e-commerce-ului si dezvoltarea pe care urma sa o aiba. Au inceput sa comercializeze oje si lacuri pentru unghii; visul Ralucai era de a deschide magazine Cupio in mallurile din Romania, iar al lui Razvan – de a face Cupio un brand international si sa demonstreze ca si in Romania se poate face business.

Dupa doar un an de functionare pe piata romaneasca, Cupio numara 7 angajati, 3 magazine si o cifra de afaceri de 120.000 de euro. „Tot succesul pe care il avem astazi a presupus munca, implicare si sacrificii, inclusiv in viata personala, pentru ca am pierdut sirul zilelor in care am stat pana tarziu la birou. La inceput, cand echipa era formata doar din cateva persoane, stateam aproape zilnic peste program, de multe ori si pana la 1-2 noaptea. Ajungeam acasa, faceam un dus, dormeam cateva ore si, a doua zi dimineata, mergeam inapoi la lucru. Bucataria de acasa poate nu o foloseam chiar si o saptamana. Era la ordinea zilei sa comandam mancare la birou. Nici in ziua de azi nu este simplu si probabil nu va fi usor nici peste 10-20 de ani. In fiecare zi avem parte de provocari noi si decizii care contribuie la viitorul brandului”, spune Raluca.

Una dintre principalele provocari la inceputul Cupio a fost gasirea furnizorilor; in prezent produsele fiind importate de la 100 de parteneri din 15 tari din Europa, America de Nord si Asia. Daca in 2012 afacerea pornea doar cu produse pentru unghii, intre timp portofoliul Cupio a ajuns sa includa si produse de make-up, ingrijire personala si dotari pentru saloane.

Astazi, pe cupio.ro sunt comercializate peste 10.000 de articole si 8 branduri proprii: oje semi – Cupio To Go!, geluri UV – CupioGels, acril- Cupio acryl de Luxe, makeup- Cupio Makeup Pro, produse ingrijire corporala- CupioSpa, lacuri de unghii cu uscare la aer- Cupio in the City, gama epilare- Cupio Pro Epil si gene false- CupioLash. Cele mai vandute produse in cadrul magazinelor Cupio sunt ojele semipermanenta, lacurile de unghii si genele false.

Vanzarile Cupio, de 6,5 milioane de euro

In prezent, Cupio numara 10 magazine in 5 orase din tara: 3 in Timisoara, 3 in Bucuresti, 2 in Constanta, unul in Cluj si unul in Arad. Toate cele 5 magazine reprezinta jumatate din cifra de afaceri a retailerului, restul fiind magazinul online.

Anul trecut, Cupio a vandut produse cosmetice in valoare de 6,5 de milioane de euro, iar previziunile celor doi antreprenori sunt ca in 2019 vor depasi pragul de 10 milioane euro. Cei doi antreprenori din Timisoara planuiesc sa deschida inca 5 magazine in Romania, in urmatorii doi ani. Investitia intr-un magazin Cupio este de minim 100.000 de euro.

Planurile celor doi oameni de afaceri nu se opresc aici: Raluca si Razvan vor sa iasa cu Cupio in afara granitelor. Un prim pas in acest sens a fost facut odata cu drschiderea magazinelor fizice si online in Italia, prin intermediul unor parteneri. In plus, Cupio.ro livreaza in toate tarile din UE.