ʺAnul acesta a fost un an record pentru FrieslandCampina Romania si pentru brandul Napolact. Acest lucru m-a facut sa ma uit in urma la tot ce am realizat in cadrul acestei companii, nu doar la cei 4 ani de mandat, ci la toti cei aproape 9 ani petrecuti alaturi de o echipa minunata. Elementul esential al succesului acestei perioade a fost cresterea. Ne-am dezvoltat ca organizatie, am crescut brandul Napolact la un nivel pe care nu cred ca multi il sperau, am investit in segmentul lactatelor ecologice, contribuind semnificativ la cresterea categorieiʺ spune Cornel Caramizaru, Managing Director FrieslandCampina Romania.

Cornel Caramizaru are o cariera de peste 23 de ani in industria bunurilor de larg consum. S-a alaturat echipei FrieslandCampina Romania in 2011, ocupand functia de Sales Director. In 2016 a fost numit Managing Director, fiind primul roman la conducerea FrieslandCampina Romania. Sub indrumarea lui, Napolact a devenit brandul numarul 1 in lactate (cnf. Nielsen retail audit), compania a avut o redresare spectaculoasa, trecand pe profit la un an de la inceperea mandatului, a investit in linia de productie de la Cluj si a lansat programul de sustinere a fermierilor ʺFarmers 2 Farmersʺ.

In calitatea lui de Managing Director al Iberia, Cornel Caramizaru va coordona activitatea FrieslandCampina din Spania si Portugalia.

FrieslandCampina Romania face parte din compania olandeza Royal FrieslandCampina, organizatie aflata in topul celor mai mari producatori mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezenta pe piata din Romania cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke si Dots si ofera o gama larga de produse: lapte de consum, iaurt, branza, unt si gustari pe baza de lapte.