„Atat in 2020, cat si in urmatorii ani, CCC Romania va sta sub semnul extinderii, pastrand cel putin un ritm similar al expansiunii ca cel de anul acesta. Strategia de extindere este puternic sustinuta si prin diversificarea portofoliului de branduri si produse. Anul acesta au fost aduse in magazinele CCC doua branduri noi. Astfel, sezonul primavara-vara a marcat introducerea modelelor de pantofi DeeZee, care se adreseaza in special femeilor tinere, care isi doresc incaltaminte dupa ultimele tendinte in moda. Totodata, principala noutate a colectiei CCC este reprezentata de brandul premium Gino Rossi, sinonim cu eleganta, designul deosebit si o abordare creativa a stilului clasic”, afirma Joanna Jozwiak, General Manager CCC Romania.

De la inceputul anului 2019 si pana in decembrie, CCC a deschis in Romania noua magazine noi, iar alte doua magazine au fost relocate, extinse si modernizate in Buzau si Cluj.

CCC este lider pe piata de incaltaminte din Polonia si unul dintre cei mai mari producatori din Europa. CCC vizeaza o gama larga de incaltaminte la moda la preturi accesibile, pentru femei, barbati, tineri si copii. Brandul face parte din grupul CCC, fiind cel mai mare producator de incaltaminte din Polonia, care se bucura de succes si in alte 19 tari europene (Austria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Elvetia, Estonia, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria), precum si in Emiratele Arabe Unite, Oman, Qatar, Arabia Saudita si Bahrain. Grupul CCC, care detine propria fabrica de pantofi din piele, opereaza la nivel european peste 1.000 de magazine intr-un spatiu total de vanzare care depaseste 600.000 m.p. si vinde aproape 70 de milioane de perechi de pantofi anual.