Dezvoltatorul imobiliar Iulius a semnat un contract cu retailerul de articole de îmbrăcăminte Sinsay, care se va regăsi în cadrul Family Market, un nou concept de retail pe care compania controlată de Iulian Dascălu îl lansează în comuna Miroslava, din județul Iași.

Anunțul fost făcut în premieră de către Oana Diaconescu, Head of Leasing Iulius, în cadrul evenimentului retailArena 2021, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.

Anunț în exclusivitate că am bătut palma cu retailerul Sinsay. Mai sunt o gama largă de producători locali, sunt top of the market în domeniile care activează, vorbim de mici producători de brutărie, spălătorie, barber shop, produse artizanale și așa mai departe. În paralel cu acest subiect avem lansat în premieră în România un program `Go local`, în care încurajăm consumul local. Ele sunt prezente deja în locațiile noastre mari pe care le avem. Focusul este să sprijinim dezvoltarea micilor antreprenori locali pentru ca pe un termen termen mediu ei să ajungă la o rețea națională sau chair internațională (...) Stimulentele pe care le oferim acestora sunt discounturi la chirie astfel încât să putem să le oferim acestor comercianți (care poate nu ar avea șansa să între într-un centru comercial), oportunitatea să își dezvolte businessul”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Iulius.

Oana Diaconescu, Iulis

Family Market Miroslava, proiect realizat în parteneriat cu Primăria Miroslava. Investiția va integra tot un supermarket și un mix personalizat de produse și servicii. Tot aici, IULIUS va amenaja un parc, singurul din comună, cu arbori maturi și arbuști, gazon, plante decorative, alei pietonale, fântână arteziană și o lucrare de artă stabilită în urma unui concurs dedicat comunității artistice locale. În plus, vor fi realizate 137 locuri de parcare, dar și lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă.

Investiție trece de 6 milioane de euro, în comuna Miroslava, parte din zona metropolitană a orașului Iași, după cum anunța dezvoltatorul imobiliar încă de la început. Family Market din comuna Miroslava va avea o suprafața închiriabilă de retail de aproximativ 6.200 mp.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri