Provident: Ii invatam pe oameni la traininguri cum sa recunoasca o situatie cu potential de cearta si cum sa o gestioneze

Compania de credite Provident este preocupata de siguranta angajatilor sai si le pune la dispozitie agentilor de vanzari care acorda credite la domiciliul clientilor traininguri si workshopuri in care ii invata cum sa identifice intalnirile care pot ajunge sa se transforme in conflicte, a declarat pentru wall-street.ro Marius Dumitrenco, manager al sistemului de sanatate si siguranta a muncii din cadrul organizatiei.


« Vezi articolul integral despre dezbatere


Comenteaza

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Wall-Street incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Setari Cookie-uri