Intrebari Preliminare

Adresa de contact a companiei:

86 Grigore Alexandrescu Street, Bucharest 1
Telefon: 20 10 100/ Fax: 20 10 109
E-mail: office@ogilvy.ro
www.ogilvy.com

Numele agentiei: Ogilvy&Mather

Anul infiintarii: 1994

Director General/Manager: Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania

Numar angajati: 50

Portofoliu clienti:

Kraft: Poaiana, Milka, Smash, Africana (Brand Agency)
Unilever: Dove, Delma (Brand Agency)
Gillette Balkans: Gillette, Braun, Duracell, OralB (Brand Agency)
Bancpost: Amex (Brand Agency)
Friesland: Milli, Napoca (Brand Agency)
Energy Holding (Brand Agency)
Glaxo: Solphadeine, Panadol (Brand Agency)
IBM & Lenovo (Brand Agency)
Fabryo: Savana (Brand Agency)
Orion (Brand Agency)
DHL (Brand Agency)
Indesit (Brand Agency)
Volvo (Brand Agency)
IKEA (Brand Agency)

Cifra de afaceri pe 2005: 4.752.329 EUR

Descrierea (mai) detaliata a agentiei de publicitate

1. Domenii de specializare ale agentiei

Filozofia noastra de operare a fost definita inca din 1950 ca fiind 360 Degree Brand Stewardship. Acesta este de fapt, „specializarea” Ogilvy&Mather. Ogilvy&Mather este parte a Ogilvy Group Romania, unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din tara noastra. Grupul numara sase companii cu specializari diverse in comunicare, si anume:

Advertising
PR
CRM (Consumer Relationship Management)
Marketing Direct
BTL
Media Buying
Media Planning

2. Structura pe departamente a agentiei

Strategie/Client Service
Creatie
DTP
Productie AV
Productie Print
Traffic

3. Campaniile realizate anul acesta (aici o sa va rog sa specificati numele clientului si data lansarii campaniei)

“Milli Iaurturi” (Friesland: Milli – aprilie)
“Primul strop de grija” (Friesland: Milli – mai)
“Ispita fructelor Duo” (Friesland: Milli – iulie)
“Dove Fresh Touch” (Unilever: Dove – martie)
“Spectrum” (Unilever: Dove – august)
“Cu Delma starurile vorbesc cu tine” (Unilever: Delma – martie)
“Savana cu teflon – Nu ti se pune pata” (Fabryo: Savana – mai)
“Cu Milka mergi la ski in Alpi” (Kraft: Milka – ianuarie)
“Milka Luflee” (Kraft: Milka – aprilie)
“Summer edition” (Kraft: Milka – iunie)
“Relansare – Water ski” (Kraft: Smash – mai)
“Lansare pachet buzunar – Amazonia” (Kraft: Chokotoff – august)

4. Punctele forte ale agentiei

Toate actiunile noastre au in centrul lor Brandul: „ Noi nu lucram pentru noi, nici pentru companie, nici pentru client. Lucram pentru Branduri”. Ogilvy&Mather este cotata pe primul loc de catre „500 top Fortune clients”, avand un portofoliu impresionant de clienti de inalta clasa. Exista cateva lucruri care ne caracterizeaza pe toti cei ce lucram in Ogilvy, oriunde in lume: suntem obsedati de branduri (filozofia noastra de operare a fost definita inca din 1950 ca fiind 360 degree Brand Stewardship), actiunile noastre sunt centrate pe consumator (lansarea tot in 1950 a conceptului „customer Ownership”), suntem perfect la curent cu importanta marketingului direct (dovedita prin infiintarea in 1972 a OgilvyOne) si acordam o mare importanta cercetarii, dovedita prin dezvoltarea unor programe extrem de inovatoare, ca Discovery si Crystal.

Cu totii ne consideram responsabili pentru Stewardshipul Brandurilor aflate in grija noastra. Doar daca suntem in masura sa construim si sa dezvoltam aceste branduri, doar daca reusim sa le facem mai valoroase atat pentru utilizatorii cat si pentru proprietarii lor, consideram ca avem succes.

Respectam inteligenta audientei noastre – „The consumer is not a moron” D.O. si continuam cu totii cruciada inceputa de fondatorl nostru, sub deviza „We sell or else”. In Romania, suntem astazi in masura sa implementam la standarde inalte filozofia 360 degree Brand stewardship. Ogilvy&Mather Romania opereaza in cadrul Ogilvy Group, care include astazi 6 companii, acoperind toate ariile comunicarii (Ogilvy&Mather, OgilvyOne,Ogilvy PR Worldwide, 141 Romania, Mindshare, si Media Insight).

Citeste si:

5. Punctele slabe ale agentiei

“Toleram geniile!” David Ogilvy

6. Palmares

Premiu: Cel mai bun slogan / AdPrint - 2000
Campanie: "pentru copii cu parinti inteligenti"
Client: Walmark
Brand: vitamine

Premiu: Best tourism TV Campaign - Vienna, 2002
Campanie: Romania - Simply Surprising
Client: Ministerul Turismului

Premiu: Cel mai bun spot social - acordat de CNA - 2003
Campanie: "puii" - CNA pentru copiii nesupravegheati de parinti

Premiu: Agency Innovation Challenge - June 2005
Campanie: Vreau sa fiu Mare, 2004
Client: Gillette
Brand: Blue 2

Premiu: Mobius Advertising Creative Excellence USA 2005
Campanie: Zapp Internet Rapid, 2004
Client: Telemobil

Premiu: Effie Awards Romania 2005, gold Effie
Campanie: Zapp Internet Rapid
Client: Telemobil

Premiu: Internetics, sectiunea Banner Campaign Pentru excelenta in folosirea noilor tehnologii de comunicare
Client: Kraft / Milka M-joy

Premiu: Effie Awards Romania 2006, bronze Effie
Campanie: Delma - Numai Iubirea
Client: Unilever

Premiu: 3 x David Awards (Ogilvy Network International Competition)
Campanii: Energy Holding, Dove - Silk Ribbons & Christmas E-card

Test de aderenta publicitara

Care este filosofia, moto-ul, agentiei “Ogilvy”, dupa care se ghideaza angajatii?

Viziunea si valorile companiei au fost definite de catre fondatorul nostru, David Ogilvy care a stabilit tonul si a condus toata viata prin exemplul personal. Ogilvy&Mather are in centrul filozofiei sale dorinta de a fi ” most valued by those who most value brands”. Aceasta se traduce prin foarte multe aspecte: Clienti care pretuiesc ceea ce facem, parteneri si clienti care ne apreciaza ca oameni, parteneri care ne impartasesc viziunea asupra brandurilor, un mediu de lucru eficient, realtii profitabile, productive si de lunga durata si branduri puternice si profitabile.

Vezi si punctul 4.

Cum ati promova presa online intr-o campanie de publicitate? (daca puteti aici oferi cateva puncte esentiale ale demersului dus de agentie)

Pentru promovarea presei on-line am folosi exact aceleasi metode pe care le utilizam in constructia oricarui alt brand care ne este incredintat. Si care aduc rezultate.

Care sunt metodele specifice agentiei “Ogilvy” de a comunica eficient cu clientii?

Consideram ca profesionalismul si pasiunea pentru aceasta meserie sunt cele mai eficiente “metode” de comunicare cu Clientii nostri.

Ganditi-va ca aveti in fata un client important, ce strategii ati alege pentru a va “vinde” cat mai bine?

Adevarul.