Profitul net al constructorului german de automobile de lux Audi s-a dublat anul trecut, la 2,6 miliarde de euro, in contextul revenirii rapide a cererii, iar compania estimeaza majorarea veniturilor in acest an si in 2012, potrivit Wall Street Journal.
Veniturile Audi, marca premium a Volkswagen si totodata al treilea mare producator de masini de lux la nivel mondial, in functie de numarul unitatilor vandute, au avansat de la 29,8 miliarde de euro in 2009 la 35,4 miliarde de euro anul trecut. Profitul operational a urcat la 3,34 de miliarde de euro in perioada analizata, comparativ cu 1,6 miliarde de euro in 2009, informeaza Mediafax.

"Prin majorarea in volum a vanzarilor de automobile in 2011 si 2012, vor creste probabil si veniturile", se arata in raportul Audi privind rezultatele financiare din 2010.

Compania vizeaza, de asemenea, cresterea profitului operational pentru anul acesta si urmatorul.

Marja profitului operational s-a imbunatatit de la 5,4% la 9,4%, ceea ce face din Audi unul dintre cei mai profitabili constructori auto din lume, noteaza publicatia.

Compania mentioneaza ca primele trei luni ale acestui an ar putea reprezenta cel mai bun trimestru din istoria producatorului auto din punct de vedere al vanzarilor. Audi si companiile rivale beneficiaza de cresterea accelerata a cererii pentru masini de lux in China si de revenirea pietei din SUA.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri