Veniturile Audi, marca premium a Volkswagen si totodata al treilea mare producator de masini de lux la nivel mondial, in functie de numarul unitatilor vandute, au avansat de la 29,8 miliarde de euro in 2009 la 35,4 miliarde de euro anul trecut. Profitul operational a urcat la 3,34 de miliarde de euro in perioada analizata, comparativ cu 1,6 miliarde de euro in 2009, informeaza Mediafax.

"Prin majorarea in volum a vanzarilor de automobile in 2011 si 2012, vor creste probabil si veniturile", se arata in raportul Audi privind rezultatele financiare din 2010.

Compania vizeaza, de asemenea, cresterea profitului operational pentru anul acesta si urmatorul.

Citeste si:

Marja profitului operational s-a imbunatatit de la 5,4% la 9,4%, ceea ce face din Audi unul dintre cei mai profitabili constructori auto din lume, noteaza publicatia.

Compania mentioneaza ca primele trei luni ale acestui an ar putea reprezenta cel mai bun trimestru din istoria producatorului auto din punct de vedere al vanzarilor. Audi si companiile rivale beneficiaza de cresterea accelerata a cererii pentru masini de lux in China si de revenirea pietei din SUA.