Directorul general al GM pentru China, Kevin Wale, a declarat ca grupul vrea sa profite de oportunitatile inegalabile oferite de piata chineza, astfel incat sa ajunga in 2015 la vanzari anuale de cinci milioane de vehicule.

"Vom lansa noi marci pentru a crea noi oportunitati, precum automobilele de lux si vehiculele cu destinatie comerciala", a aratat Wale.

In acest scop, GM va investi in China in activitati de cercetare si dezvoltare, pentru conceptia de vehicule si de baterii, in conformitate cu un plan de dezvoltare de vehicule electrice in colaborare cu partenerul chinez Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC).

Citeste si:

GM a prezentat luni, cu o zi inainte de deschiderea salonului auto de la Shanghai, berlina Baojun 630, cu accente sport, care va avea motor de 1,5 litri. Modelul este primul dintr-o serie de peste 60 pe care GM vrea sa le lanseze in decurs de cinci ani.

Automobilul va fi fabricat de General Motors, SAIC si Wuling Motors.

Noul model va avea un pret de 10.000-15.000 de dolari (7.000-10.500 euro) si este destinat tinerilor din orase de dimensiuni medii, din interiorul tarii, mai putin dezvotlate decat cele de coasta.