General Motors (GM) a prezentat, la inceputul acestei saptamani, la Shanghai, primul model al unei marci dedicata Chinei si a anuntat intentia de dublare a vanzarilor pe aceasta piata pana in 2015, transmite AFP, citat de Mediafax.
Directorul general al GM pentru China, Kevin Wale, a declarat ca grupul vrea sa profite de oportunitatile inegalabile oferite de piata chineza, astfel incat sa ajunga in 2015 la vanzari anuale de cinci milioane de vehicule.

"Vom lansa noi marci pentru a crea noi oportunitati, precum automobilele de lux si vehiculele cu destinatie comerciala", a aratat Wale.

In acest scop, GM va investi in China in activitati de cercetare si dezvoltare, pentru conceptia de vehicule si de baterii, in conformitate cu un plan de dezvoltare de vehicule electrice in colaborare cu partenerul chinez Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC).

GM a prezentat luni, cu o zi inainte de deschiderea salonului auto de la Shanghai, berlina Baojun 630, cu accente sport, care va avea motor de 1,5 litri. Modelul este primul dintr-o serie de peste 60 pe care GM vrea sa le lanseze in decurs de cinci ani.

Automobilul va fi fabricat de General Motors, SAIC si Wuling Motors.

Noul model va avea un pret de 10.000-15.000 de dolari (7.000-10.500 euro) si este destinat tinerilor din orase de dimensiuni medii, din interiorul tarii, mai putin dezvotlate decat cele de coasta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri