Partea frontala a noului Hilux este schimbata radical, avand capota, grila radiatorului, farurile si bara fata complet schimbate.

Aspectul vehiculului este imbunatatit si prin designul nou al aripilor fata si spate, jantele de otel si aliaj de 15” si 17” si prin noile oglinzi retrovizoare.

Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate in centru, ceea ce da impreia de spatiu sporit in cabina. Panoul de bord incorporeaza un ecran multimedia de 6,1 inchi, dotat cu sistemul Toyota Touch.

Noul Hilux va veni cu patru variante de echipare, oferind trei tipuri de caroserie (Cabina Simpla, Cabina Extinsa, Cabina Dubla), doua motoare, transmisie manuala si automata si tractiune pe doua sau patru roti.

Citeste si:

Motorul 2.5 D-4D al modelului Hilux beneficiaza de 144 cp la 3600 rpm si o putere maxima de 343 Nm la 2000 rpm.

Datorita instalarii unui filtru de particule, atat motorul de 2,5 D-4D cat si cel de 3,0 D-4D indeplinesc normele EURO V.

In 2010 s-au vandut 21,866 de vehicule, ceea ce reprezinta 25% din totalul segmentului.

Noul Hilux este produs la fabricile Toyota Motor Thailanda si Toyota Africa de Sud.