Subsidiara locala a producatorului american de anvelope Goodyear Dunlop a deschis in Bucuresti si Pitesti cate un magazin-service din lantul de franciza Premio, ajungand astfel la 20 de francizati la nivel national, conform Mediafax.
Franciza Premio a fost lansata in Romania in urma cu doi ani, iar cele 20 de centre deschise pana in prezent au presupus o investitie cumulata de 9 milioane euro.

Pana la sfarsitul anului, lantul de franciza Premio va continua sa se extinda pana la 25 de magazine-service, iar pana la finele lunii septembrie este programata lansarea unui nou centru greenfield la Bacau.

Centrele Premio comercializeaza anvelope, accesorii si piese de schimb si desfasoara operatiuni de intretinere si montaj.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise in 1996, si este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor in sistem franciza.

La nivel european exista peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franta), toate reprezentand acelasi concept.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri