Modelul a trecut printr-o serie de modificari de stil, emisii, confort la rulare si manevrabilitate.

In cazul echiparilor de varf farurile sunt bi-HID (xenon faza scurta si lunga) si vin cu sistemul Active Cornering Lights. Grila a fost subtil redesenata, si dispune de un contur cu finisaje cromate, in acelasi ton cu materialul folosit pentru exteriorul grilei. Nisele admisiei si farurilor de ceata au fost reprofilate, forma conica a acestor zone aducand un plus de sportivitate.

Elementele de design exterior sunt finisate cu trei noi culori – Alabaster Silver, Graphite Luster si Celestial Blue Pearl, pe langa cele disponibile pana acum.

Citeste si:

La interior, majoritatea echiparilor au tapiterii din materiale noi pentru scaune si panourile usilor. Spatiul pentru picioare in cazul majoritatii modelelor este acum iluminat cu albastru daca farurile sunt aprinse.

Izolarea fonica a fost revizuita si imbunatatita prin utilizarea scuturilor fonoabsorbante pe tevile de esapament. Seria de tehnici de izolare fonica este completata cu o ușoara crestere (+0,9 mm) in grosime a lunetei.

Inginerii din Japonia au lucrat cu omologii lor din Germania si Marea Britanie pentru a rafina amortizoarele modelului Accord pentru o gama larga de conditii de drum intalnite in Europa. Ameliorarea detaliata a amortizoarelor duale a adus imbunatatiri atat in stabilitatea la viteze mari pentru deplasarea pe autostrada cat si in confortul la rulare, chiar si pe drumuri proaste.