Structura Logan-ului s-a dovedit a fi puternica, masina primind trei stele la testele de siguranta pentru adulti. Senzorii din interiorul pieptului manechinului de testarea au suportat o presiune mare la impactul frontal. De asemenea, o astfel de presiune s-a inregistrat si la impactul lateral. Rata inregistrata pentru protectia copiilor in scaunule pasgeriolor a fost foarte buna. Insa, la polul opus, Logan-ul a primit o rata scazuta la protectia pietonilor.

Impactul frontal

Celula de protectie din jurul pasagerilor si airbagurile pentru pilot si pasagerul din dreapta s-au comportat foarte bine, insa senzorii montati pe maechine, in special cel din dreapta au inregistrat leziuni in zona pieptului. Chiar daca membrele inferiare au suferit leziuni usoare, dispunerea nepotrivita a ambreajului si a pedalei de franare ar putea compromite serios securitatea picioarelor.

S-a descoperit ca pedala de frana a ramas blocata dupa impact, punanad inca o data in pericol picioarele soferului. De asemenea a existat riscul unor leziuni ale genunchilor din cauza volanului si suportului in care este montat.

Impactul lateral

Citeste si:

Chiar daca senzorii de la nivelul pieptului au inregistrat un impact puternic, totusi zonele abdominala si pelviana au fost protejate. Insa, din cauza faptului ca forta s-a propagat nerealistic de-a lungul coloanei vertebrale a manechinului, reducand astfel din impactul inregistrat la nivelul pieptului, punctele obtinute la acest capitol nu au fost luate in considerare.

Protectia copiilor

Vehiculul are un buton special pentru airbag-ul pasagerilor. Statutul acestuia nu se poate modifica in timp ce masina este in mers, iar daca se incearca totusi modificarea statutului, se aprinde un beculet de instiintare. S-a recomandat un corset Britax Romer pentru fata si un corset Baby SafePlus pentru partea dorsala. Ambii copii au fost protejati la impactul lateral, insa la cel frontal s-a inregistrat o presiune la nivelul gatului si a pieptului la copii de trei ani.

Protectia pietonilor

Capota a oferit o oarecare atenuare a impactului acolo unde s-ar putea lovi cu capul un adult si o protectie limitata in cazul unui copil. Cat despre aripi, bara frontala si spoiler, ele nu au oferit nici o protectie.