Daca ati incercat vreodata sa cumparati un model auto hibrid si nu l-ati recunoscut intre modelele pe diesel sau pe benzina, cei de la Toyota au raspunsul la problema dumneavoastra
Eforturile celor de la Toyota de a atrage cat mai multi clienti pentru modelele hibride continua. Ultimele informatii din tabara japonezilor arata faptul ca acestia vor reface designul unora din exemplarele gamei hibride, dupa exemplul lui Prius.

Criticii masinilor cu propulsie hibrida au sugerat faptul ca unul din motivele pentru care versiunile de acest gen ale unor modele construite de niponi, cum ar fi Lexus RX 400h (foto), nu se vand din cauza faptului ca acestea seamana foarte bine cu modelele originale, non-hibride. In continuare, analistii spun ca publicul compara cele douia versiuni si resping hibridul pe baza faptului ca un consum mai redus si emisiile neutre nu isi merita banii dati pe un produs considerat premium.

Avantajul lui Prius este ca nu are astfel de competitori, iar imaginea sa unica este sinonima pentru multi cu expresia hibrid. Toyota se gandeste astfel sa preia exemplul Prius, designerii avand in vedere trei schimbari importante. In primul rand, vor fi amplasate leduri in partile laterale si pe cupola masinii in momentul in care masina trece in modul hibrid. Apoi, modelele hibride vor dispune de un nou desen al prizelor de aer si de o parte tranparenta a caroseriei care va dezvalui motoarele electrice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri