Circulatia a fost deschisa pe doua benzi pe sensul de mers dinspre Calea Vacaresti (Piata Sudului) catre Mihai Bravu. Lucrarile la cel de-al doilea pod al pasajului, Soseaua Mihai Bravu – Calea Vacaresti, ar putea fi gata pana la finalul anului.

FOTO-VIDEO. Primul pod al pasajului Mihai Bravu-Splaiul Unirii

FOTO-VIDEO. Primul pod al pasajului Mihai Bravu-Splaiul Unirii

Primul pod, pe sensul Calea Vacaresti-Mihai Bravu, are lungimea de 675,4 metri, iar al doilea, pe sensul Mihai Bravu-Calea Vacaresti, va avea 687,7 metri. Latimea celor doua poduri este de 7,8 metri.

Primaria Capitalei a atribuit in august, prin licitatie restransa accelerata, asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA un contract de 155,7 milioane de lei (35 milioane euro), inclusiv TVA, pentru finalizarea lucrarilor la pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii. Proiectul fusese inceput de Romstrade, firma detinuta de Nelu Iordache, insa contractul cu aceasta a fost reziliat in decembrie 2012, dupa ce municipalitatea a platit 37 de milioane de lei.