Contractul de proiectare si executie pentru reabilitarea podului de la Giurgiu, pe DN5 km 64+884, inclusiv drumul de acces de la iesirea din vama pana la intrarea pe pod, a fost atribuit vineri asocierii conduse de Collini Lavori.
Lucrarile includ consolidarea podului, a drumului si rampei de acces, reabilitarea parcarilor existente si constructia unei parcari noi in incinta punctului de vama, precum si realizarea unui sens giratoriu, potrivit Mediafax.

Proiectul a fost adjudecat in urma unei licitatii deschise, pentru pretul cel mai scazut, oferta asocierii castigatoare fiind singura admisa din cele cinci primite. Contractul, estimat initial la 71,8 milioane lei, a fost atribuit pentru 46,1 milioane lei, fara TVA. Finantarea lucrarilor va fi asigurata din fonduri europene si bani de la buget, termenul de finalizare a contractului fiind de 40 de luni din momentul atribuirii.

Pod pentru ocolirea Targu Jiu

CNADNR a atribuit in noiembrie 2013 constructorului italian Collini Lavori un contract de 151 milioane lei, fara TVA, pentru constructia variantei de ocolire Targu Jiu. Podul "Prieteniei" Giurgiu - Ruse (Bulgaria) a fost deschis in 1954. Al doilea pod peste Dunare dintre cele doua tari este Calafat-Vidin, inaugurat anul trecut.

Guvernul a aprobat marti semnarea unui memorandum de intelegere cu autoritatile bulgare pentru implementarea studiilor de fezabilitate privind constructia a doua noi poduri peste Dunare, respectiv Silistra-Calarasi si Nikopol-Turnu Magurele.