Tiriac Auto, business-ul cu masini noi al omului de afaceri Ion Tiriac, care reprezinta brandurile Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz si Mitsubishi, a inregistrat anul trecut o crestere de 39%, la 220 de milioane de euro, de la 158 de milioane euro in urma cu un an.

"Anul 2015 a continuat trendul ascendent inregistrat de cota de piata a Tiriac Auto, care a crescut cu 50% in ultimii 4 ani, in timp ce cifra de afaceri a urcat in 2015 cu 39% fata de anul precedent", a declarat Daniel Antor, director general Tiriac Auto.

Volumele de vanzari masini noi ale Tiriac Auto au crescut anul trecut cu 1.000 de unitati, la 6.125 de autoturisme, de la 5.114 in anul anterior.

Anul acesta, lista de autoturisme noi care vor ajunge in showroom-urile Tiriac Auto depaseste zece modele noi, intre doua si patru modele pentru fiecare dintre cele sase marci pe care le reprezinta.

Tiriac Auto

Noutatile 2016 sunt Range Rover Evoque decapotabil, primul SUV Jaguar – modelul F Pace, noua clasa E de la Mercedes-Benz, Ford Focus RS, Hyundai Elantra si Lancer Facelift, Mercedes-Benz GLS, SL – Roadster, Ford Edge, Ranger si Ka+, Hyundai i20 Active Line si Mitsubishi ASX facelift.

In prezent, reteaua de distributie si service Tiriac Auto numara 65 de reprezentante mono-brand sau multi-brand.

In ceea ce priveste compania Tiriac Auto Rulate, business-ul cu masini second-hand demarat in august 2007 de grupul Tiriac, a fost relocata in Bucuresti la doua dintre sediile Tiriac Auto, in Bulevardul Expozitiei si in Baneasa, pentru a face loc unui proiect nou pe platforma din Otopeni.

Parcul Tiriac Auto Rulate variaza intre 300 si 400 de masini, dintre care 90% au o vechime mai mica de cinci ani. Autoturismele provin exclusiv de pe piata interna. Anual, vanzarile de masini rulate au fost in jur de 1.500 de unitati, rezultand o cifra de afaceri de circa 14-15 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri